Wednesday 24 September 2014

Vivix....

Vivix? Apa benda vivix ni? Banyak yang sms@wassap bertanyakan perihal vivix ni…Apa khasiat vivix?...macammana  rupa bentuk vivix?...bentuk serbuk @ cecair @pil? Macammana nak makan vivix? ..berapa lama masa yang vivix ambil untuk bertindakbalas (dalam bahasa kasar:berapa hari kesan vivix ni boleh nampak).Tapi dalam banyak2 soalan,yang ni paling famous  "awat vivix ni mahal sangat? Shaklee guna bahan apa ?".  Okla aku cuba jawab mana yang laratla malam ni.

Ni rupa bentuk VIVIX Shaklee:

Apa ramuan istimewa vivix ni?


Vivix ni terdiri daripada 4 jenis bahan istimewa iaitu Muscadine Grape, Polygonum Cuspidatum, Purple Carrot dan juga European Elderberries. Kadar resveratol dan polifenol agak tinggi dalam 4 jenis bahan ni. 
Polifenol tu apa pulak??? Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Apa kelebihan Vivix ni??

Meh aku senaraikan beberapa kebaikan vivix:
1) Menggalak penuaan yg sihat, awet muda dan anti-penuaan
2) Merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Membantu dlm proses penurunan berat badan
7) Menyokong kesihatan mata
8) Meningkatkan kesihatan imum badan

Haaaa...banyakkan. Mungkin ada yang persoalkan main tulis je kelebihan tapi xder kajian dari yang pakar...mmm nak jumpa penulisnya(nak tanya betulke yang saudara kaji ni) xtaula ada rezeki ke tak yang pasti aku jumpa hasil kajian dalam bentuk journal.









Nak penjelasan secara terperinci lagi? Nah aku share buku kajian tentang Muscadine hasil kajian Diana K. hartle, Philip Greenspan dan juga James L. Hargrove. 




Ni pulak aku nak kongsi testimonial orang Malaysia:



Jadi, masihkah anda ragu2 dengan kelebihan VIVIX? boleh sms@wassap 0129600128 untuk pertanyaan mahupun pembelian......





No comments:

Post a Comment